Sunday, November 14, 2010

visi

hampir sebulan gak la aku x update blog aku nie..bukan sebab takde bahan nak entry..sebab masa dan laptop aku nie kena format balik ..thank  bro ayie dari saujana utama yg telah format laptop aku dalam masa  sehari je.walaupun x complete abis cam BLUETOOTH,LAN dan WIFI serta PICASA belum sempat di install kan lagi..tapi boleh gak entry untuk follower aku tape x de pic la..aku sebenar nye masih tercari cari halatuju blog aku nie..bila termenung tu rasa nak je buat cam kedai runcit-minimarket..semua boleh masuk dan jual.bila aku tersedar sayang lak nak rojak kan blog aku nie..
nak cerita kisah hidup aku dan persekitaranya..hidup aku biasa je..x banyak yg boleh di jadikan cerita untuk publish kat blog nie.kalau asyik kisah aku hari2 muak gak kan!!..boleh muntah korang!.Tapi apa tujuan aku ber blog?sebab suka-suka ke?-xjugak..Nampak nye aku kena berfikir dan bermeditasi sedalam nya.harap next month blog aku nie dah ada visi dan misi nye..ko org doa kan lah untuk budak baru cam aku nie..otai otai blog sila lah beri tunjuk ajar kat saya nie..SIFU..untuk follower islam siap kan lah parang dan kapak kerna kita akan berperang berhabis habisan pada 17.11.10 untuk menumbangkan lembu, unta, kerbau serta kambing untuk korban..SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA...

No comments:

Post a Comment