Thursday, February 17, 2011

12 cara jadi jutawan-part 3

7. sertai rancangan realiti, anda boleh meraih hadiah dan pengalaman..jika anda gagal sekerat jalan..jangan sedih kerna anda mungkin telah mengembira kan rakyat malaysia..siapa tahu pengalaman anda boleh menjana wang masyukkk..william hung kaya kerna nyanyian sumbang nya dalam american idol..di malaysia ramai peserta rancangan realiti menjana pendapatan dan salah satu nya MAWI..raja sms dan kaya raya..pilih rancangan realiti anda sekarang..

8. jual barang lama anda yang tidak digunakan lagi..ebay menawarkan satu medium dimana anda boleh jual pakaian tersalah beli, hadiah dari pasangan dan kenalan yang tidak sukai, barangan letrik yang tak digunakan lagi dan berfungsi..jadi mulalah selongkar almari anda untuk mencari barangan yang boleh dijual dengan harga yang menguntungkan..

9. jadi seorang usahawan dengan hobi yang anda minati..anda suka memasak, tanam bonsai, jadikan hobi sebagai satu usahaniaga bagi menjana pendapatan lumayan..jika anda menyukai hobi maka anda tidak perlu berkerja walaupun sehari..bukan kah ini satu cara menjadi kaya yang menyeronok kan..

nanti kan part 4....

No comments:

Post a Comment